Küsimused ja vastused

Kuna facebookis andis endast märku uus blogger, kes mõtles teha midagi teistsugust, nimelt intervjueerida blogijaid, nõustusin ka mina tema küsimustele vastama ning kuna ma juba sellega umbes tund aega tegelesin, siis jagan neid küsimusi ja vastuseid ka siin. 

1. Räägi endast veidi - kes sa oled? millega tegeled?
Olen tavaline aktiivne väikelinna noor, kellele meeldib tegutseda ja kõike teha. Mõnikord oleks tegelikult isegi targem küsida, et kes ma ei ole, sest tegemist on mul alati kuhjaga ja sageli on need ka väga erinevatest valdkondadest. Üldiselt pean ennast rõõmsameelseks, seltskondlikuks, sõbralikuks ja ausaks tüdrukuks. Mind ei saa näha enamjaolt mitte kunagi tusase või pahura näoga ringi kõndimas, kui see peaks ka ühel või teisel põhjusel juhtuma, siis tähendab see seda, et kõik on ikka väga halvasti (kuigi enamjaolt seda siiski ei juhtu). Kui peaksid tekkima konfliktid, olen mina see, kes ei hakka kohe räuskama, vaid nii kaua kui võimalik räägin rahuliku ja selge häälega, sest milleks ennast üles kerida ja oma häälepaelu koormata, kui saab alati ka rahulikul teel oma asjad ära ajada, eksole. Üldiselt olengi selline pisike ja igati heatahtlik aktivist.

2. Kelle/mille jaoks sa blogid?
Enamjaolt blogin ikka iseenda jaoks, et väljendada oma mõtteid ja kirjutada üles põnevaid käimisi ja tegemisi (kuna mul on neid nagunii nii palju). Blogimise plussiks on muidugi see, et saad omi mõtteid teistega viruaalselt jagada. Mulle ka väga meeldib, kui olen maksimaalselt paar päeva jätnud blogimata ning juba võin näha oma facebooki postkastis (vihaseid) kirju, et millal see Linda lõpuks blogida kavatseb!? Sellest saab järeldada, et nii mõnelegi meeldib see mida ma teen ja kõigiga jagan. :)

3. Mis hobid on sulle kõige rohkem meeltmööda?
Sellele küsimusele on alati väga lihtne vastata- muusika ja sport. Muusikaga, täpsemalt soololauluga olen tegelenud nüüdseks kokku juba kuskil 13 aastat, jah, alustasingi umbes siis kui rääkima hakkasin. Oma lauluhäälelt olen nende aastatega väga palju arenenud, kuid siiani pole kätte saanud seda tulemust, mida ma juba nii pikkisilmi ootan. Hiljuti sain ka endale kitarri, mida kodus olen harjutanud ja tuleb juba päris kenakesti välja. Spordiga on teema natuke teine. Kuna olen ainuke enda peres, kes jumaldab sporti ja treenimist, tuli spordiarmastus mulle peale alles kooliajal, kuskil paar aastat tagasi mil avastasin enda jaoks kergejõustiku trenni, kust ma enne üheksanda klassi lõpetamist ei kavatsegi ära minna. Inimene peab ometigi liikuda saama.

4. Mida arvad inimestest, kes teevad blogisi tasuta asjade eesmärgil?
Et saada tasuta asju? Kui inimesel on midagi vaja, mida ei suuda endale ise soetada, siis miks mitte? Kusjuures mina isegi väga pooldan seda, sest abi lihtsalt ei anta, seda tuleb küsida. Muidugi on sellel ka omad eeldused, et kuidas küsida. Küsides peaks jääma viisakas ja siiraks, mitte pealetükkivaks ja omakasupüüdlikuks. 

5. Kui vana oled ning millal on su sünnipäev? 
Noh, kui vana ma ikka olen. Sel kevadel, 21. märtsil sain 15-aastaseks. 

6. Mis oleks see üks omadus, mis peaks igal inimesel olema?
Tegelikult on neid päris mitu, mis võiks igal inimesel kaasas olla. Minu nägemuse järgi on nendeks loovus, iseseisvus ning julgus. Olen seisukohal, et need on eduka inimese omadused, mis on samas ka täiesti igapäevased ja täiesti enesestmõistetavad.

7. Millised blogijad on sinu lemmikud? Miks?
Mulle meeldivad blogijad, kes räägivad oma igapäevaelust, jagavad avameelselt oma mõtteid ja tundeid. Sellised blogisi on kõige parem ja meeldivam lugeda. Ka ise olen sama radapidi läinud ning blogin igapäevastest asjadest ja emotsioonidest. Need on kõige ehedamad, sest kunagi ei tea milliseks järgnev postitus kujuneda võib, väga põnev.

8. Mis on su absoluutne lemmik 'pick up line' lause?
Kusjuures nii absoluutset lemmikut ei olegi. Kuid praegu oma telefonist otsides leidsin ühe päris tabava: ''Is your face from Mcdonalds? Cause i'm loving it''

Share:

0 kommentaari