Mulle niiiiiväga meeldib

Uhh, mu käed külmuvad nii hullusti, et olen klaviatuuri taga soojade fliisist kinnastega. Natuke naljakas on, sest ma ei tunne nendega trükkides klahve ja niivõrd harjumatu on (PS.See oli lihtsalt taustainfo). 
Viimasel ajal olen palju mõelnud kirjandusele ja kirjutamisele. Ma isegi ei tea täpselt, miks ma seda teen. Igatahes mõeldes ja mõeldes olen ma siiski järeldusele jõudnud, et ma tahaksin kunagi ühe raamatu kirjutada (või isegi kaks või kolm..jne). See konkreetne mõte tuli tegelikult juba mitu kuud tagasi. Viimasel aastal olen avastanud, et kirjandus on nii äge. Pidage mind nii hulluks kui tahate, aga jah, kirjandus on koolis minu lemmiktund (koos bioloogiaga). See on nii põnev ja silmaringi arendav, et lausa valus hakkab.
Aga miks tuli mõte tulevikus kirjutada raamat? Sellel on mitu põhjust: esiteks ma armastan kirjutamist ja oma mõtete jagamist teistega, nii ülilahe oleks omada omanimelist romaani, raamatut, mis räägib minu nägemusest elust jne. See mõte on lihtsalt nii sees mul. Eks blogimine valmistab ka mind selleks päevaks ette, kui otsustangi raamatut kirjutama hakata. Blogimine on mulle õpetanud kirjutamist nautima ning oma mõtteid kõigiga jagama (kuigi viimase väljatoodud asjaga pole mul kunagi probleeme olnud).
Vahel on tunne, et tahaks juba kohe ja praegu raamatut kirjutama hakata, sest ideid on tegelikult mul peas juba nii palju. Kui ma oleksin piisavalt hea kirjutaja ja mõtete kirjutaja, siis valmiks mul vähemalt kolm raamatut: noorteromaan, õuduspõnevik ning oma mõtete väljenduse raamat (see räägiks elust-asjadest selliste nurkade alt nagu mina neid näen). See oleks lihtsalt niiiiii vinge. Jällegi pidage mind hulluks kui vähegi tahate, mul on ausalt täiesti savi :D 
Kusjuures sellest siin ma ei räägi, kui oma unistusest, see on lihtsalt üks eesmärk, mida tahan saavutada. Täpsemalt oma unistustest kirjutan korral, mil olen kõik enda jaoks läbi mõelnud. Sest jah, unistusi ja eesmärke on mul tõesti, mitmed on suhteliselt erinevast kategooriast, kuid kes keelab mul tegelemast mitme erineva asjaga, kui need on just need millega hakkama saan ja tegeleda tahan?

Share:

0 kommentaari