Sügiseks uueks

Kuna eile algas ametlikult sügis, siis selle puhul otsustasin oma blogi veidi värskendada. Tõsi ta on, mu blogi välimus ei ole praegu mitte kuidagimoodi sügisene, kuid see oli lihtsalt heaks põhjuseks. Enne oli see siis selline armas, mahedates värvides lilledega, kuid nüüd, nagu te näete, valisin tagataustaks veidi retroliku kirevates värvides draakonite pildi (muide ma olen draakoni aastal sündinud). Lehtede riba (Avaleht, Saame tuttavaks ja Kingirõõm) muutsin mustaks ja siniseks, ennise beeši ja pruuni asemele. Üleval paremal olevad Facebooki, Instagramin jne logod muutsin ennise puise versioonist metallikaks. Üldpildis jäi see minuarust päris armas.
Järsku, nüüd, õhtul, avastas Kai, et ohh, lahe, ma tahan ka endale uut kujundust, sügisemat. Kuidas ma siis oma sõbranna hätta jätan? Muidugi aitasin selle ära teha, sest kui pime inimene, nagu Kai, peaks selle üksi tegema, siis mine tea, äkki paneb tagumiseks pildiks hoopistükis kellegi palja tagumiku vms. Siin on pilt ka Kai blogi muutusest.
Muide, minu blogis need logod (nt.Facebooki), nende peale klikates suunatakse sind automaatselt minu Facebooki lehele (olenevalt sellest, millisele logole vajutad) ;)

Share:

1 kommentaari

  1. Igasugu hulle asju võib juhtuda :D Aga veelkord aitäh, et oma silmanägemist minu peale kulutasid ;)

    VastaKustuta