Seletuskiri ja Eesti laulu poolfinaal

Minult on viimaste nädalate jooksul küsitud ü l i p a l j u küsimusi minu blogi kohta. ''Linda kas sa ei blogi enam?''; ''Millal sa blogid?''; ''Miks sa enam EI BLOGIIII?''. Uhhh
Ma ausalt ausalt ausalt ei taha enam üldse sellised selgutus-postitusi teha, aga praegu ei jää mul midagi muud üle. Niisiis minu üks ja ainus põhjus on ajapuudus. Ilmselt mõtlete jah, et muidugi, kõige lihtsam vabandus, aga nii see tõesti on.
Kuigi kooli tempoga olen nüüdseks juba harjunud, täiega rahul ja rõõmus, läksin ma nüüd poole aasta pealt ka Pärnu muusikakooli, mistõttu jõuan ma enamikel päevadel koju (Kilingi-Nõmme) alles kell pool kaheksa õhtul. Ma söön, käin pesemas, õpin ja kobin magama. siinkohal siis mainin uuesti ära, et lähen igal võimalusel alati hiljemalt kümne-üheteist ajal voodisse, kuna äratus on igal hommikul kell pool kuus. 
Muidugi jah, blogi tiireb mul koguaeg peas...Näiteks osalesin ma meie kooli kõnevõistlusel, siis olen ma tahtnud pikemalt kirjutada oma muusikakooli minemisest ja kõigest sellega kaasnevast. Tegelikult olen ma veel igasuguseid põnevaid asju teinud ja samas on peas ka väga palju erinevaid mõtteid ning kõike muud, ag kuna mul on nüüd terve nädal aega kõige kirjutamiseks, proovin ma seda vaheaga võimalikult kasulikult blogimisega ära sisustada.

Rääkides Eesti laulu teisest poolfinaalist. Mul on kohati tunne, et mul on ilmselt väga veidrad muusika-eelistused, sest pea alati (vähemalt seekord) ei pääsenud JÄLLE minu lemmiklemmik edasi. Minu esimeseks favoriidiks selles poolfinaalis oli Angeelia -''We ride with our flow'' Minu arust olid pea kõik teised lood omamoodi veidrad. Näiteks Laura Põldvere ja Koit Toome - ''Verona''. Lugu iseenesest on päris hea, aga miks lava peal midagi ei toimunud? See nullis minu jaoks nende esituse pea täielikult ära. 
Ainuke lugu esimesest poolfinaalist (ma ei vaadanud 1. poolfinaali), mida olen kuulnud  Whogaux & Karl-Kristjan -Have You Now ft. Maian on hääästi hea. See õnneks vist sai edasi (?) :D

Millised olid teie lemmikud? :)

Share:

4 kommentaari

  1. Wow, its a alive! Ma ei tea kohe, kas usun oma pimedaid silmakesi, aga kõrvu tuleb vist ikka uskuda :) Igatahes väga äge, et leidsid aega ja said mahti blogida.

    I poolfinaalist meeldis mulle sama lugu, mis Sinulegi ja II poolfinaalist meeldis kõige enam Antsud - Vihm. Mis puutub Laura ja Koidu loosse, siis see on minu arvates just selline hea ja õige eurokas ja Laura ei liikunud seekord laval, kuna ERR keelas väidetavalt ära, kuna Laura kättega vehkimine ei mahtuvat möödunud aastal kaadrisse ära :D

    PS. Mulle hakkas see Antsude lugu kohe esimesel korral meeldima, aga laupäeval kuulasin seda veel erilisemalt, kuna saatest sain teada, et seal mängib viiulit minu kunagine klassiõde, much cool! :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Usu oma kõrvu alles siis, kui oled veendunud et su Jaws katki pole :D

      Kusjuures kui nüüd mõtlema hakata, siis Antsude lugu oli ka päris vinge, aga Eurovisioonil see läbi löönud ei oleks. Mina vaatasin asju seekord sellise ''kriitilise'' pilguga :P

      Kustuta
  2. Ja ma motlesin, et sa dikteerisid Kaile;-) muide, kai, mulle meenus,veel uks voimalus blogimiseks.

    VastaKustuta