Blogiauhinnad

Mulle tuli just selline naljakas asi meelde, et hullu peaga panin ennast kuu-kaks tagasi kirja blogiauhindade nimekirja, millel praegu on avatud ka rahvahääletus. Tegelikult panin ennast kirja seepärast, et ennast kätte võtta, veel tihemini ja paremini kirjutama hakata, aga näedsa, mis on juhtunud, olin oma blogi juba täiesti unustanud, täna tuli alles meelde. Mispärast pole mul vähimatki võimalust kuskile ettepoole tabelis jõuda, aga eks ma ikka lisan SIIA lingi, kus saab hääletada igas kategoorias oma lemmiku poolt (äkki juhtub ime minuga, hehehe).

PS. mina olen ''Noorukiteblogi'' kategoorias, (Kai on ''Elulise blogi'' kategoorias)

Seega kui see tükki küljest ei võta, võite julgelt mu blogi poolt hääletada, lihtsalt otsi Noorukiteblogi kategooriast välja minu blogi nimi ''lendas-lind.blogspot.com'' ja märgi ära, vastused saab ära saata kerides täiesti alla. Aasta uustulnukaks saate ka mind panna, sest alustasin blogiga 07. jaanuaril 2015.
Teate, kui mingi nali juhtuks ja ma kuskile heale kohale saaksin, siis see ikka motiveeriks kõvasti rokem blogima :D Kuigi nüüd jah, alates tänasest võtan ennast seekord päriselt kokku ja hakkan usinalt siia kribama. Lisan ühe korra veel lingi SIIA.

Share:

1 kommentaari

  1. No lõpuks tuli ikka ära. Ma mõtlesin, et Sa ei jõuagi oma lugejaid sellest hääletusest teavitada :D

    VastaKustuta