Linda Von Ükssarvik

Tänase päeva võtaks kokku sõnaga: ''AUTŠŠŠŠ!!!''. Täna sain endale uue sarve ja olen selle üle maruuhke (praegu on see koht kus ma ei räägi tõsist juttu).
Tänasest on meie koolis jälle kõrgushüppematid, seega täna, tunnis pühendusime peale soojendusringe üksnes kõrgushüppele. Terve tunni läks mul täitsa ütleme nii, et hästi, kuigi mõned korrad feilisin (nagu me kõik). Hüppasime erinevate kõrgustega ja rääkisime klassiõdedega niisama. Tunni lõpus tahtsin veel ühe viimase hüppe teha, nagu mul ikka kombeks. Noh võtsin siis ilusti hoogu (muide, mina hüppan kõrgust vasakult poolt). No ja jooksin, kõik oli kontrolli all, tegin tõuke, lendasin ja PAUK! Ma lõin pea vastu posti ära. Mitte vastu latti, mis on põrandaga paralleelselt, võid vastu ühte seda metallposti, mis latti üleval hoiavad. 
Tõukasin ennast liiga vara, oleksin pidanud ühe sammu veel tegema, sel juhul poleks ma oma pead ära löönud.. Jah, ja kuna selline vägev pauk juba oli, siis sain endale vägeva muhu ka, mis käega katsudes ülimega valus on (isegi mitte-katsudes on veidi valulik). Minu suurimaks õnneks lõin pea ära sealt kus juba juuksed on (beebikarvad), seega seda niisama näha ei ole, mis on vägagi tore. Kuigi tõesti, kui mulle vastu kõnniksite, siis te ilmselt ei näekski midagi, katsudes saaksite küll väga hästi aru, et midagi on valesti. Eks näis milline see mõne päeva pärast välja näeb...kollane ehk? :D

Share:

2 kommentaari

  1. Kui kõrgel ka latt siis oli?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Antud hetkel oli see allapoole juba pandud, kuna paar klassiõde tahtsid madalama kõrgusega hüpata ;)

      Kustuta