Õnnetusi ju ikka juhtub

Kuigi asi on ise juba mõne päeva vanune, saan nüüd sellest lõpuks ka kirjutada, keegi ei saa enam kuri mu peale olla (vanemaid pean silmas). Eksole, aga seda te ju ometigi teate, et minus on just nii palju rammu ja osavust, et selline asi korda saata..
Eelmise nädala neljapäeva õhtul oli mul ikka maruigav, konkreetselt midagi teha ei olnud. Nagu ikka, olin oma toas, kuulasin muusikat ja järsku tuli hirmus tahtmine oma ühekohalise voodi peal ''trikki'' teha. PS. olgu teile teadmiseks, et minu voodi asub akna all, sellega paralleelselt, voodi otsad on peaaegu vastu seina. 
Nimelt ma päris tihti teen igavusest käte või küünarnukkide peal seisu. Seekord valisin selle tegemiseks oma armsa voodi. Kuna kirjeldasin oma voodi asukohta, peaksite aru saama, kui ütlen, et läksin voodile külje pealt, eks. Tegin mitu korda küünarnukkidel seisu, voodi peal. Mitmeid kordi tegin. Viimasel korral hakkasin valele poole veerema (ehk siis nö kukerpalli) ja selleks, et MITTE ennast vastu aknalauda ära lüüa, tõmbasin ennast mõistagi nii kerra kui suutsin. Kuid juhtus ''pisikene'' apsatus..Nimelt käis räige raks kuskilt läbi. Korra naljaviluks jõudsin mõelda, et selgroog läks pooleks :D
Kuna tekk oli ilusti tervel voodil sirgelt peal (ka voodipiirdel), polnud midagi näha. Hiljem, kui vanemad olid magama läinud, julgesin teki alla piiluda. Millega avastasin, et olin oma massiivse kehaga voodi tagumise piirde pooleks hüpanud. Infoks siis, et puruks hüpatud piire on 3 cm paksune. Päris õudne oli, kui hakkasin mõtlema, kuidas seda vanematele seletada, samas oli ka nii naljakas, sest ma ka ise ei uskunud, et ma selle pooleks suutsin hüpata. :D
Nüüdseks on see üldse likvideeritud, sest seda korda küll teha ei saanud. Samas õnneks see polnud ka kuigi vajalik asi, ainult selleks, et ma öösel voodi taha ei kukuks (nagu mul tavaliselt ikka kombeks on). 


PS. See, kes mu soorituse järgi teeb, teen burksi välja, säärastel rambodel ongi ohtralt kaloreid juurde vaja!
Pakkumine kestab senikaua, kuni minu juurde video-, või pildimaterjaliga tuleb. :D

Share:

2 kommentaari

  1. Wow, selline tugev tüdruk siis :D Siis on Sinuga kerge acrot teha ;)

    VastaKustuta