Ei suuda ja suudan

Blogimise koha pealt ei tohiks ma vist kunagi ühtegi lubadust anda. Ükskõik kas luban blogida või mitte..ma ikka ei tee seda (muidugi ainult mõjuvatel põhjustel). Minu põhjendus, miks ma pole päris mitu päeva bloginud on: kool, kool, huviring, kool ja kool. Vist nüüd sai see öeldud. Kuigi meil oli selle õppeaasta esimene õppetundidega nädal, oli meil juba sel nädalal mitu tööd. Aga ei, ma ei nurise. Mul on kusjuures lõpuks hea meel koolis olla.
Veider on see, et viimastel päevadel olen ma koolis nii rõõmus olnud. Ma ei tea kas ma olen siis nii hästi ennast välja puhanud (vaevalt küll) või on lihtsalt minu piiramatu õpihimu tagasi tulnud. Minu lemmiktunnid on eesti keel ja kirjandus (kirjandus natuke rohkem). Nii oli see eelmisel aastal. Eesti keelele ja kirjandusele on lisandunud pidulikult kaks ainet. Olen selle nädalaga avastanud, et kui väga ma ootan vene keele ja bioloogia tunde. Ma ei oska kommenteerida, miks just vene keel. Ilmselt on asi selles, et mulle tohutult meeldib vene keele õpetaja (ta õpetamise viisid on lihtsalt ülihead). Silma lööb kohe särama. 
Bioloogiaga on veidi teine teema. Selle aine puhul on asi selle-aastases õppeteemas, milleks on inimene. Nagu te teate, siis minust saab kirurg, kes teeb inimesi terveks ja teab nende sisemusest pea kõike. Kuna mind megaväga huvitab meditsiin ja kõik sellega seonduv, siis bioloogia tunnis ma olen nii süvenenud ja mõtetega asja juures, et ma ei suuda isegi uskuda, kuidas ma selleks võimeline olen. Peab tõdema et vist mitte üheski tunnis pole ma nii nii süvenenud. No ikka olen, aga mitte päris nii. Samas aitab mind vist ka see, et ma olen inimese kohta ise nii palju uurinud, et bioloogia tunnis õpin üle enda jaoks juba tuttavaid asju, mis teiste jaoks on ilmselt võõrad. Nii hea on õppida seda jeii.
Nädala alguses langetasin enda jaoks otsuse, et kevadel teen valikeksamina bioloogia eksami. Ma tahan, et aine milles ma eksami teen, pakuks mulle ka siirast huvi ja oleks minu enda jaoks jõukohane. Ilmselgelt ma ei hakka tegema näiteks ajaloo eksamit, kus on vaja meelde jätta 150 erinevat aastaarvu ja isikut..mul ei püsi uute inimestega tutvudes nende nimed isegi 3 minutit peas, päris tõsiselt. Ja numbrid, kes neid jaksab meeles pidada? Või siis inglise keele eksamit, mille grammatikas ma kuigi tugev pole.
Seega, bioloogia jääb. Sebisin õpetajalt endale juba ka õppimismaterjali, kus on miljon asja, mida peaksin teadma ja bioloogiaga seotud mõisted. Leidsin nende seast mitmeid mõisteid, millest esimest korda kuulen. Nüüd nädalavahetusel hakkan sellega juba vaikselt tegelema, et kevadel hea või väga hea hinne saada. Ma ei ole nõus kolmega, kui ma tean, et suudan paremini.

Täna, üle pika aja võtsin oma iluduse (loe:kitarri) ja hakkasin temaga mängima. Otsin netist ja mängin igasuguseid palasid. Harjutama ju peab, tahan juba peatselt esinedes ennast ise saata. Ehk saab see avalikkuse jaoks teoks kevadisel ''Südamelaul''ul. Muidugi jõuludel olen lahkesti nõus maal mängima, äkki Kai sünnipäeval ka (viiiiiiist). Enamjaolt jään ikka oma muusikaeelistuste juurde ning mängin eesti lugusid, samal ajal lauldes. Issand te ei kujuta ettegi, kuiväga ma endale head lauluhäält tahaks. Kui ma saaksin 16, läheks ma kohe Superstaari saatesse (olen sellest unistanud juba sellest saadik, kui see telekasse tuli, 2006). Jep, aga ilmselt mõned unistused jäävadki unistusteks.
Nüüd küsimus kõigile kunagistele kleepsukogujatele. Kas teil on mulle enda vanu, lahedaid tasapinnalisi kleepse jagada? Mul on pisike plaan nendega.

Share:

0 kommentaari