Kuidas ma..

..pimesi Kaid joonistasin. Kuna selleks nädalavahetuseks Kai täidus lõpuks mulle külla tulema, siis mõtlesime, et oleme ikka asjalikud ja tegeleme oma blogidega ka. Meenutades Kai igivana postitust, kus ta küsis oma lugejatelt, mida järgnevates videotes teha, siis kommentaariumist leidsime ettepaneku, kus pakuti välja, et Kai võiks proovida joonistada mind või Joosepit. Valisime siis selle, kuid muutsime seda enda jaoks tsipake ümber. Nimelt peale seda kui Kai oli oma suurepärase kunstiteose minust ära teinud, siis hakkasin mina ka Kaid pimesi joonistama.
Pildi sündimislugu saate hõlpsasti näha järgnevas videos. Vabandan juba ette oma saamatuses olla normaalne, sest ma tegelikult ei olegi normaalne ja ma ei suuda selliseid asju tõsiselt teha. Igaühel oma kiiks ja omad veidrused, kuigi mulle mõnikord tundub, et ma ei suudagi Kaiga koos olles täiesti adekvaatne olla :P Kai postitust näed SIIT!
PS. Me ei suuda Kaiga vaikides seda algust enam kuulata kuna see on nii naljakas kui koguaeg seda väikest lõiku otsast ja otsast kuulata :D
Kuna veidi hiljem Kaiga avastasime, et Youtube'i laadides on meie mõlema videotest mitu minutit ära kadunud, siis lisan teile juurde siia eraldi pildi oma joonistusest (Kai lisab oma blogis oma pildista ka).

Share:

2 kommentaari