Riided kõikjal aga miski ei sobi

Ma olen tegelikult natukene isegi segaduses, et kuidas jälle mina..okei, seekord pole tegelt mitte midagi hullu, lihtsalt nii WTF olukord. Asi on riietes, välja kandmises ja šoppamises.
Ilmselt paljud tüdrukud nõustuvad minuga, et naissugupoolele on riietus väga oluline. Ma olen selles päris kindel, kuna miks muidu pea kõik meeleheitlikult mööda poode jooksevad, et just enda jaoks parimad püksid või mis iganes riietuseset leida.
Veel rohkem ajas mind hulluks eilne päev, kui õega Tallinnas poodides ringi käisime ja ma endale lõpukleiti ja saapaid otsisin. Muidugi vaatasin ka erinevaid pluuse, teksasid ja jakke. Poodides on reaalselt nii palju asju, mis mulle tõsiselt meeldivad, aga teate mis? Ilma üle pingutamata, mulle ei sobi selga ükski asi mis mulle päriselt meeldib. Ma ei saa aru kas mul on tõesti nii imelik kehakuju või mis värk sellega täpselt on. Tegelikult ajab selline asi päris hulluks, sest ma ei saa kanda asju mis mulle meeldib, või milles ma reaalselt palju stiilsem ja ilusam välja näeksin. Aga ei, ma pean käima riietega, mis mulle tegelikult endale eriti ei meeldigi. Lihtsalt nii tüütu on, tõsiselt tüütu.
Ma päris tõsiselt ei saa aru, kuidas peaaegu kõigile teistele sobivad igasugused riided, milles nad nii lahedad ja ilusad välja näevad. Eriti kade olen ma nende peale, kes kannavad sellist riietust, nagu ma ise tahaksin käia, aga kui ma ise peaksin sellised riided selga panema, siis näen välja nagu mingi täis topitud lambasool (vorst). Mul oleks vaja mingit vol 2 Ženja Fokinit ja umbes 5 tuhandet eurot, kelle/mille abil ma lõpuks leiaks endale riided, mida ma hea meelega kannaks ja näeksin ka nendes ilus välja.
By the way, Tallinnas polnud ühtegi kleiti, vähemalt nendes poodides kus käisime, mida ma päriselt ka selga paneks. Aga ma leidsin ühed üliilusad pidulikud püksid, sinna peale sobiks ülihästi üks pikavarrukaga sifoonist pluus ja alla beešid platvorm kontsad. Ülinunnu oleks nii, ei tea küll kas ka minu seljas, aga millegipärast on ju selline nõme kirjutamata reegel, et lõpetamisele peavad tüdrukud minema kleidiga..
Ma kardan räigelt seda, et lõpetamisel kõik tüdrukud näevad ülikenad välja ja siis mina seisan nende kõrval nagu kapp mingisuguse hilbuga, millega ma kohutav välja näen, sest midagi muud minu kehatüübile leida ei ole.

Share:

7 kommentaari

  1. Ma käisin ka just täna poodides ja minul oli pigem see mure, et ei leidnud isegi midagi, mis meeldiks. Igas poes täpselt samasugused asjad samades toonides. Mitte ükski asi ei jäänud silma, mida tahaks.

    VastaKustuta
  2. Milliseid riideid Sa siis kanda sooviksid, mida teised kannavad ja näevad nendes head välja?
    Ma võin öelda, et mulle 15-16 aastaselt ei sobinud ka paljud asjad...kuidagi võõrastav oli ja harjumatu, kuid see tuleb ajaga ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kai, millegi pärast arvad tihti minu selliste ''probeemide'' põhjuseks olevat minu iga. Ei, see pole nii. Lihtsalt ju siis minu maitsemeel pole kooskõlas minu enda kehaga vms :)

      Kustuta
  3. Iseenesest on väga tore, et sa pöörad sellele tähelepanu, mis sulle sobib ja mis mitte, mõni ajab kõik selga, mis aga meeldib ja ei mõtle üldse sellele, et kui see modelli seljas ehk tõesti ilus oli, siis tema seljas mitte niiväga. Samas, äkki sa oled enda vastu liiga kriitiline? Äkki tooksid mõned näited, mida sa sooviksid kanda, aga arvad, et ei sobi sulle?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma lisan mõned lingid, kus on näha, mis mulle meeldib ja mida ma hullupööra kanda tahaks:

      *https://www.instagram.com/p/BCAsAeRobaG/

      *https://www.instagram.com/p/BB-wTA0IbaV/

      *https://www.instagram.com/p/BB7iTYqIbdb/

      *https://www.instagram.com/p/BB2Y03gIbfj/

      *https://www.instagram.com/p/BB1GbW4obdk/

      Kustuta
  4. Ma olen kindel et 2. 4. ja 5. komplektiga sa näeksid lausa suurepärane välja.
    1. ja kolmas 3. ma ei tea...võib-olla ei tooks sinu välimuse paremaid külgi kõige paremini esile, aga kindlasti kole ka poleks, ma usun.

    VastaKustuta