Mida paljud arvavad aga tegelikult ei ole

Põhjus, miks sellel teemal kirjutan on lihtne. Ikka vahepeal jälle küsitakse minu käest, et Linda miks sa nii kuri oled, või Linda, miks sa nii tõsine oled? Linda, miks sa pidevalt nii tuim oled? Uskuge mind, kallid inimesed, ma ei ole. Mina elan lihtsat oma põhimõtete järgi. Oma veidrused ja kõik muu sellise hoian lähedaste jaoks. 
Minu paremad ja pikemaajalised sõbrad teadad küllaltki hästi milline ma tegelikult olen. Ei möödu tegelikult ühtegi päeva, kus ma täiesti suvalise koha pealt ei laliseks või häälitseks. Õhtuti on see igati tavapärane :D Küll naabritest on kahju, sest üksinda kodus olles panen tavaliselt muusika peaaegu põhja ja laulan täiest kõrist kaasa. Ups.....vist.
Minu puhul on nii, et olen alati avatud uutele tutvustele, aga kui olen mõne täiesti võõra inimesega suhteliselt esimest korda veidi pikemalt koos, siis lööb sellise väikse bloki ette, et ei teagi alati mida ja kuidas rääkida, sest ei tunne inimest. Kahjuks või õnneks pole mulle antud sellist müstilist võimet, mis võimaldaks mul näha inimestest läbi, kuidas nad mõtlevad ja kuidas nendega suhtlema peaks.
Ma arvan et minu üheks halvimaks küljeks on see, et ma tihtipeale ei suuda ennast piisavalt hästi väljendada, et kõik minust õigesti aru saaksid. Olen inimene, kes on igal võimalusel sõbralik ja rahulik, kuid mõnikord juhtub ikka nii, et vääratan mõne üksiku sõnaga, mille tõttu saab minu lauset mõista teisiti ja siis arvataksegi, et näe, Linda, räige bitch oled, kuigi tegelikult ma ise midagi halvasti ei mõelnud.
''Linda, ära targuta,'' ka seda lauset kuulen (eriti kodus) hüpriski tihti. Tavaliselt sellele lausele on eelnenud mingi väitlus, ning olukord kus põhjendan enda seisukohta, et mind ei saaks mitmeti mõista, kuid ikka leidub inimesi, kes peavad seda nõmedaks targutamiseks.

Share:

3 kommentaari

  1. Jah, ära targuta siin :D
    Aga tegelikult mul on sama probleem, et ma ei oska end väga hästi väljendada ja ega see sarkasm mulle eriti kasu ka ei too, eriti nende inimestega suhtlemisel, kes üldse sarkasmi ei mõika, aga noh...see pole nüüd ka päris ainult minu probleem. Kahju lihtsalt, kui inimestel pole huumorisoont või kui inimesed ei suuda taluda teise indiviidi mõttekäike ja seisukohti :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Täitsa ühel nõul sinuga ;) Peaasi et ise oma huumorist aru saame :D

      Kustuta
  2. Eks targutamiseks peetakse ka seda kui üritab ennast selgitada vähe pikemalt, kasvõi selleks, et mõõdarääkimisi vältida ja teine osapool arvab vahepeal, et teab juba küll mida mõtled ja kõik muu jutt on sellepärast, et teda peetakse lolliks või üritatakse niisama tarka panna.
    Ise selgitan ka vahepeal ühte asja mitu korda erinevas sõnastuses, kui teema on keeruline, sest ei tea milline "esitus" on kellegi jaoks kõige selgem...

    VastaKustuta