Kes meie trepikotta sitt*s?

Praegust lugu on nüüd kohe kindlasti väga sobilik lugeda söögi kõrvale, sest esiteks juba pealkiri on ju niivõrd kutsuv, kas pole :D
Ma täpselt ei mäleta, kas olen üldse rääkinud oma kodust, või sellest mis siin ümberringi toimub..kuna ma sildipilvest silti ''naabrid'' ei leidnud, siis küllap pole ma seda veel teinud. Noh, lihtsalt et teaksite võinii, et miks ühed või teised asjad siin mõnikord juhtuvad..
Minu kodu on sellisel toredal tänaval, mis on siin Paides suhteliselt kurikuulsalt tuntud, sest siin käib reaalselt igasuguseid, elab igasuguseid ja on alati selline koht olnud..huvitav miks mu pere küll siin elab(?)
Okei, ega ma nüüd väga hoobelda saa, et ma olen nüüd see perfektne naaber, kes alati naabritel rahus olla laseb. Noh, päevasel ajal vähemalt mitte, kui ma oma muusika põhjapanen või täiest kõrist laulan. Kuigi arvan, et mu naabrid on mu kohutava laulu(mitte)hääle suhtes juba immuunsed. Või näiteks kui öösiti alt naabrid lõugavad, ei ole ma ka väga sõbralik, seljuhul kohtuvad midagi jäigemat (nt lusikas) ja radikas, mis on ilusti ühendatud alt-naabritega :D (kui lusikaga vastu radikat peksta, siis naabrid ilusti kuulevad seda).
Tegelikult meie trepikoja kolmanda korruse korter on noh, täiesti omaette nähtus. Vot kui seda nüüd peaks ühe sõnaga kokku võtma, siis see oleks emmm...läbu(?) See kõik põhjusega. See korter on nagu omaette läbikäiguhoov vms. Korteris elab üksikema (kuigi tal vist on mingi mees), temaga koos minuvanune poeg, u 13-aastane poeg ja siis veel üks 7-aastane. Ema on selline, noh nagu ta on. Paide vahel võib teda pidevalt näha mingite linna joodikute ja muu sellise rahvaga. Noh, eks ta ise ole ka midagi sinnakanti...oleks ta siis omaette, ei häiriks see kedagi, aga kui ta pea iga päev oma bande koju kaasa veab ja nendega seal jälle labrakat pidama hakkab, siis küll enam tore pole. 
Meie korteri planeering on täpselt sama mis neil, seega ka WC/vannituba on ühes kohas. Pidavalt kui keegi minu perest on vetsus rahulikult omi asju ajamas, siis on korrus altpoolt jälle kuulda kuidas keegi täie mõnuga oksendab ja kõõksub (kujutage vaid ette seda mõnu istuda potil, samal ajal kui keegi oksendab ja sa kuuled igat detaili).....päris rõve, eks? Aga asi saab ka hullem olla, väga palju hullem...
Eile mingil ajal oli trepikojas tunda sellist rämedat paksu ''aroomi''. Ka täna koolist koju tulles oli see just trepikotta sisse astudes väga räige, hullem kui eile. Panin tule põlema, mis näitab kõige alla, keldri ukse juurde. Ja saate aru, ilma ilustamata, keegi oli räiged junnid sinna sittunud. Hea et ma sealsamas oksele ei hakanud, aga niiii naljakas oli :D Keegi lihtsalt jalutas koridoris, järsku tuli häda, ja ega kuskile minna ju ei jõudnud, kui on häda, siis tuleb häda kõrvaldada, kuigi tõesti, natuke halva koha valis..Täna nüüd umbes viie ajal päeval oli keegi selle ära koristanud ja rohke äädikaga desifintseerinud, seega see lehk oli umbes 8 korda hullem, nii hull, et seda oli neljandale korrusele välja tunda. Kooslus inimese roojast ja äädikast pole just parim kompo :D Ma olen suhteliselt kindel, et see kes selle märgi endast sinna maha jättis, käis vahetult enne seda siin minu all naabrite juures. Oh kuidas ma oma naabreid armastan....

Share:

0 kommentaari