Ma tahan..

...täiega viriseda. Ma isegi täpselt ei tea miks, viimase aja asjad on kopa nii ette visanud, et tuju midagi teha on suhteliselt kadunud. Kusjuures midagi otseselt polegi olnud ega midagi pole juhtunud..Ahh ma ei teagi. Ma ei saa aru, kõigiga läbi saan, koolis olen suhteliselt edukas, muud asjad on korras, aga midagi nagu kripeldab sees. Ma ei tea, kas asi on minu sõbrannas, kellele ma täiest jõust kaasa elan ja üritan tal aidata mõnel kindlal teemal arutleda või on üldse asi teadmatuses, mida arst esmaspäeval minu tervisliku seisundi kohta räägib või on üldse mingi kolmas. neljas või seitsmes asi. See kõik on nii segane, sest ma isegi ei tea mis mul viga on. Tegelt on veits naljakas ka ennast jälgida, mingiaeg on kõik hea ja siis järsku miski ei meeldi, typical me! 
Aga teate mis, mul on selline tunne nagu mu mõistus täiega mõnitaks mind. Viimasel ajal näen pideval unes, et chillin või laulan mõne oma iidoliga koos. Mõni postitus tagasi kirjutasin ka ühest oma unenäost, kus esinesin koos mitme tuntud lauljaga suurel laval (seda saab lugeda SIIT). 
Mõni päev peale seda unenägu nägin unes uuesti Liisi Koiksonit, ma isegi ei mäleta mis seal unenäos juhtus, aga selline tore uni oli. Täna öösel nägin siis ülihead unenägu, kus olime Heliga mingis ehituspoes ja mingi hetk nägime Eeva Talsit, juba varsti oli ta minu juures, võttis mult ümbert kinni, jalutasime niisama ja rääkisime kõiksugu asjadest. Eeva tegi veel huumorit ja meil oli mega lõbus. Lõpuks läksime ka minu vanaema juurde õhtusööki sööma, sellega see siis lõppes.
Tegelikult on muidugi ülimalt tore näha selliseid unenägusid, aga mille krdima pärast peavad need olema nii ilusad ja toredad, mis mitte mingi valemiga ei saa päriselus juhtuda, jah juhul kui ma üleöö ülihead lauluhäält endale ei saa..No igatahes on mul siis praegu järjekordne ''mõõnaperiood'', kust loodetavasti juba lähipäevil välja saan..

Share:

4 kommentaari

  1. Küll me Su välja õngitseme sellest mõõnast ;)

    Mul said nüüd targad mõtted otsa, aga üldiselt katsu ikka kiiremas korras hüpertuppersupper rõõmsaks ja aktiivseks uuesti saada, sest mul on mega palju ülesandeid Sulle (nali :D). Tegelikult päris nali see ka nüüd polnud, aga mnjah, mul on mingil määral säilinud kaastunne ja südametunnistus ning seega olen veits leebem Sinuga. Nii, nüüd sai vist küll kõik öeldud.

    VastaKustuta
  2. Ma arvan, et enne su unenäod ei kao, kui saad mõne kuulsa inimesega koos laulda. See unistus ükspäev täitub, usu mind. :D Mu sõbranna ikka ütleb, et soovidega tuleb ettevaatlik olla, need võivad täide minna :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Või teine varjant, näen unes seda mis kunagi ei juhtu :D

      Kustuta