Haaalllellluuja

Nagu te vist aru saanud olete, siis on mul praegusel ajal paljupalju ja veel rohkem tegemist kui tavaliselt. Ma ei teagi täpselt, kas asi on selles, et üritan kooliga kuidagi järje peal olla ja ikkagi trimester neljade-viitega lõpetada või siis selles, et ma viimasel ajal koguaeg olümpiaadidel käin :D No ilmselt on mitte-blogimise põhjuseks mõlemad need komponendid. Pluss veel see, et olen nüüd üritanud rohkem ka perega olla ja näiteks sel nädalavahetusel läksin maale kaasa juhhei.
Kuna põhikooli lõpetamine on kiviviske kaugusel (paraku need kuud lähevad hüüberkiiresti), siis olen juba vaikselt endale lõpukleiti otsinud. Seepärast võtsime ka laupäevase päeva Pärnus shoppamiseks, et ehk leiame midagi, kuigi kohe päris ostma ei hakkaks. Ma leidsin ühe ülinunnu kleidi, mis mulle ja ka teistele minuga kaasasolnutele meeldis. 
Kleit ise siis ''minu max kirjelduse järgi'' selline: Kleidi pikkus on peaaegu põlvedeni. Ülevalt on õlad kaetud, aga otseselt varrukaid ei ole. Keskkohast tuleb seelikuosa, mis on natuke puhvis. Materjal ise on veidi jäigem kui tavaliselt (seega seelik hoiab ilusti oma kuju). Kleit on musta värvi ja selle must tausta peal on valge-beebiroosaga lilleõied. Lilleõite juures on ka helerohelised lehekesed. Lilled ülemises osas lähevad diagonaalselt üle rinna. Külgedel on lilli rohkem. (pilti ei saa meelega, sest kui äkki ostangi selle lõpetamiseks, siis on ehk väike üllatusmoment ka) ;) Lindexist leidsime ka ühe ülinunnu kleidi. Heleroosa ja muumidega, kes on lillede keskel. Seelikuosa nunnult kahar ja keskkohta on seotud ka roosa vöö. Paraku see kleit oli mõeldud paari-aastasele pliksile.
Tagasi maale jõudes chillisime õega veel internetilehekülgedel, et leida ilusat kleiti. Leidsime kaks üliilusat, üks ilusam kui teine. Jätsin siis need kaks meelde, et pärast veel emale näidata, et näiteks üks neist ära tellida ja kui seljas ilus ei ole, siis saab ju alati tagasi saata. Täna kodus siis lõpuks näitasin, et vaata kui vägev ja värki. Aga siis lihtsalt lambist ja julmalt avastasin, et üks nendest kleitidest oli mõne tunniga läbimüüdud ja teisel kleidil on kõik minu suurused ära ostetud. Seega ma jäin neist ilma, mjäu. Kui kuskilt midagi nunnut leiad (sama stiili nagu piltidel), siis anna mulle kommenteerides märku!

Share:

0 kommentaari