Fännihullus

Ma olen jälle oma ülevoolavas tujus ning ei suuda tuima näoga kodus oma toas passida, võid pean ikka blogima. Tegelikult otsest põhjust nagu ei olegi, miks nii õnnelik jälle olla, aga see on minu tavapärane olek. Tegelik põhjus, miks ma selline jälle olen, on Curly Strings. Nad teevad mind niiii õnnelikuks jälle. 
Asi on selles, et juba täpselt nädala pärast, 11.juunil toimub käsmus Curly Stringsi kontsert, mida ma üliväga juba mitu kuud oodanud olen, kuid nüüd, mil kontsertini on jäänud kõigest üksainus nädal, lähen ma niiiii elevile ja tuju kisub jälle ülemeelikuks minema. 
Võibolla kes siin on veidi aktiivsemad lugejad, need mäletavad minu postitust sellest, kuidas Eeva ja Villu Talsi käisid meie koolis esinemas ja peale kontserti sain ka Eevaga rääkida ja sellest kuidas peale saalist väljumist ma terve vahetunni aja (ligemale 20 minutit) Kaile telefoni teel väljendasin oma kirjeldamatut rõõmu pisarate ja kõikide muude emotsioonidega. Sellest postitusest saite ka lugeda, et mul avanes võimalus rääkida Eevaga ja jutu käigus sain ka teada, et neil on sellel suvel tulemas uus plaat (seekord küll lühiplaat kuue lauluga), nimelt ma ise soovisin seda teada, kas võib oodata ka uut plaati, sest ma väga väga juba tahaks seda endale.
Täna, Curly Stringsi facebooki lehel chillides leidsin, et nad on avaldanud oma värske laulu- Elumäng ning lisanud ka info selle kohta, et uus plaat on väljas ja Käsmu kontserti kuulajad saavad selle ka sealt soetada. Ma juba nii ootan et see mu kodus oleks, plaat minu plaadimängijas...jeiiii. 
Curly Strings-Elumäng -selle lingi all on Curly Stringsi uus lauluke, mul on nüüd aega seitse päeva, et see endale pähe saada (ma tahan kontsertil ikka kõiki laule peast kaasa laulda). Vist ongi praeguseks kõik. Haa, ma juba tahaks näha teie nägusid, kui loete nädala pärast minu postitust Käsmus käigu kohta heheehehe.

Share:

0 kommentaari