Nüüd on ju ilus...ju?

Ma ei tea, kust tuli selline hull idee alustada blogipostituse kirjutamisega kell kaks öösel...Viimasel ajal ma ainult magamisest ja oma kallist voodist unistangi, aga nüüd, kui mul avaneb see võimalus, siis ma ei kasuta seda. Ei, mul ei ole unega probleeme, ma ei karda, et öösel tuleb koll kes mind ära viib..lihtsalt ei ole praegu und. Täiesti uskumatu, täna oli päris väsitav päev, aga Linda ikka üleval. Võibolla on asi selles, et ma lubasin endale, et täna ma kindlasti blogin, sest viimati tegin seda nädala esimesel päeval (möödunud esmaspäeval) ja ma lihtsalt pean lubadusest kinni pidama..miks neid muidu antakse kui neid ei täideta? 
Hästi veider on see, et ma isegi ei tea millest ma teile siia nüüd kirjutama hakkan...panen lihtsalt kõik kirja mis vähegi mõttesse tuleb ja lihtsalt loodan, et ma midagi üleliigset siia ei kriba.

Kujutate ette...Mul ei tule meelde mida ma eelnevatel päevadel tegin....Kuidas see võimalik on? Kas see üldse on võimalik?? (ilmselt siis minu puhul on).. Eee..Okei..Kas ma peaksin magama minema ja hoopis homme blogima kui olen maale jõudnud? Kusjuures see vist nii halb mõte ei olegi..kuupäevaliselt olen ju juba homsesse päeva sisse läinud...Ma ei anna nii ruttu alla, ma tean, et ma suudan selle postituse valmis kirjutada, maksku mis maksab (parem oleks kui ei maksaks midagi)...
Eniveis, eile juhuslikult (tegelikult mitte nii juhuslikult) Kai blogisse järjekordselt ära eksides märkasin, et Ta blogi vajab ikka korralikku lihvi..Blogi disain nägi välja igav ja lamp roosa, triibuline ka veel...no mida veel...Kohe võtsin kätte ja kirjutasin Kaile, et tahan Ta blogi korda teha, praegune ei meeldi mulle. Mõelge nüüd ise...blogi on palju parem ja meeldivam lugeda, kui selle disainiga on vaeva nähtud ja näeb ilus välja, silm kohe puhkab seda vaadates, ei ole ju eriti mõnus mingisuguse koleda disainiga blogis teksti taga otsida...Seega, ma võtsin enda missiooniks teha see kurinahk korda. Kaid ma kaua lunima ei pidanud, võttis peaaegu kohe vedu...lubasin, et järgmisel päeval (täna) teen selle ilusaks ja kõik, teema lõpetatud. Njah, pidime seda koos tegema, aga isetegevust tehes otsustasin nii, et teen asja valmis, siis kirjeldan seda, Kai annab oma heakskiidu ja seejärel rakendame selle tema blogis. Kindluse mõttes lasin paaril nägijal selle veel üle tšekkida, et kas midagi on pahasti või on nunnu...- mõlemad kellelt arvamust küsisin, arvasid, et see on ilus ja armas ja puha...läheb Kai iseloomuga kokku...Kusjuures iseloomu põhjal ma kompositsiooni ja värvid oskasingi valida...piisavalt lilla-roosa-valge ja lilleline. Eks tšekkige ise üle ja öelge mis arvate, siit.

Kai blogist rääkides.. Eile saatsin Kaile ühe video ühest uskumatult uskumatu mõtteviisiga inimesest (ülemukitud blondiin, kelle rinnad hüppavad kohe olematu pluusi alt välja ja kellele pole mõistust mitte natukestki antud...). Ausalt ka..ma ei ütle rohkem midagi..vaadake videot ja nutke (või naerge...ükskõik).

Peale video saatmist oli Kai reaktsioon selline (lõik meie Skype vestlusest):

*saatsin Kaile selle video lingi*

Kai: Mis video see on? Ma praegu ei viitsi vaadata.

Mina: Hahaha vaata seda. Palun, seal on nii loll inimene. Ajab jaburat juttu, aga see on naljakas kui debiilne ta on :D

*möödus mõni minut*

Kai: Oooooo maaaaaiiiiiii gaaaaaaad!

Mina: Vaatasid? :D

Kai: You were right! Jep, täiesti uskumatu .... Uskumatu, uskumatu, uskumatu, uskumatu.

Share:

0 kommentaari