Tahaks..

..kooli minna. Jep, ma olen see imelik inimene, kes ülimegahüüberpalju tahaks juba kooliaasta algust. Kindlasti on antud hetkel üheks mõjutajaks õppimise uues koolis, kuid suuremas osas on põhjuseks siiski need kolm komponenti: 
1. Esiteks mulle meeldib saada juurde igasuguseid teadmisi, mida mul on nii või teisiti tulevikus vaja.
2. Mida kiiremini saab gümnaasium lõpetatud, seda kiiremini saan ülikooli arstiteadust õppima minna.
3. Kooliaasta ajal on mul tegevust. Mul on võimalus organiseerida üritusi, väljasõite ja kõike muud. Praegu, vabadel päevadel tunnen ennast täiesti aheldatuna, et mul midagi otseselt kasulikku teha pole.

Ma juba nii elavalt kujutan ette, kuidas õppeaasta alguses tutvun uute klassikaaslaste ja õpetajatega. Leian uusi põnevaid väljakutseid ning asun nii enda kui ka teiste heaks tegutsema. Luban endale, et nendest kolmest gümnaasiumi aastast võtan kõike, mis võtta annab, eelkõige pühendun meditsiinile.
Kui nüüd ajutisest aja puudusest rääkida, siis tegelikult juba mõne päeva pärast saab see probleem kuuks ajaks lahendatud. Nimelt lähme sõbranna ja tema tädiga Soome maasikaid korjama, suurt raha teenima, yay. Seega on ka selle-aastane juulikuu täiesti sisustatud, nagu ka eelmisel aastal, kui oli noortevahetus ja USA reis. Seekordsel juulikuul püüan rohkem õhtuti aega leida, et veidikenegi blogida, aga samas ei tea täpselt kuidas seal asjad on, üks asi on juba internetis, teine asi on selles, et mul on elektroonikavidinatest kaasas ainult mu truu aiföön, kuna läpaka olemasolu hetkel veel puudub ja telefoniga on päris nadi blogida. Aga kui muudmoodi ei saa, siis kuidagi ikka saab.

PS. Ja nüüd järjekordne küsimus suuremale ringile. Tegin mõni päev tagasi kapikoristuse ja praakisin umbes pooled riided kapist välja. Kas keegi tahab riideid endale (kõik on umbes S suuruses)?

Share:

2 kommentaari

  1. Milliseid väljakutseid sul plaanis otsida on? Soovitan uurida sellise organisatsiooni kohta nagu TEN ning osaleda mõnel EYP sessioonil. Minu gümnasistiellu andis see palju juurde - sain end proovile panna nii osalejana kui ka rühmajuhina ning sealtsaadud tuttavad on kulla väärtusega. Ma olen üliõnnelik, et ma sinna sattusin, sest sealt saadud arenguhüpe oli võimas. Mingi hetk kirjutan oma kogemustest nendes organisatsioonides ka oma blogis, kui oled huvitatud, küsi julgelt juurde või hoia blogil silm peal :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Iseenesest kui rääkida organisatsioonidest, siis minu teema on eelkõige meditsiin ja inimeste elu paremaks muutmine (nt Helpific). Sellest saan kasu nii mina kui ka paljud teised. Hoian igal juhul Sinu blogil hoolsalt silma peal! ;)

      Kustuta