I'm back?! Jeii

Uujee, kui aus olla, siis ma nüüd ilmselt ärkasin oma kavad- või eksamiunest üles, et oma müstilistest tegemistest kirjutada. Naljakas on see, et ma nüüd pean uuesti väga julmalt kirjutama hakkama, et oma vähesedki lugejad tagasi meelitada. Põhiliselt nüüd viimastel kuudel keerles kõik-kõik tohutult ainult põhikooli lõpetamise ümber, et lausa piinlik on. 
Ma tegelikult nüüd tahaksin ennast sellest koolimajandusest ennast täiesti välja lülitada. 22. juunil on mul lõpuks põhikooli lõpetamine (peaksin ennast suurena tundma nüüd?) ning ka teil on see suurepärane, ennenägematu, fantastiline, imeline, võrratu ja võimas võimalus seda kogema tulla (ja mulle palju lilli tuua, et jääks mulje nagu oleks mul palju sõpru). Ürituse link ka kohe SIINsamas olemas,  just in case.
Lahe on see, et ma pika otsimise peale leidsin endale lõpuks ka lõpukingad, musta värvi ja imekombel just nii kõrged ja mugavad nagu tahtsin. Tegelt kogu mu lõpu-outfit mulle hullult meeldib, aga ma ei ole just 100% kindel, kas need mu seljas ka nii fantastilised välja näevad, kui puu peal....piinlik.
Sellega tuli meelde, et kas keegi mu eelmisi ostetud lõpukingi ära ei taha osta? Otsin need paar kuud tagasi vahetult peale kleidi ostu, kuid kätte saades sain aru, et see 37 number, mis kingade sisse kirjutatud, on ikka täitsa 37,5, seega täiesti suured. Ise pole nendega kuskil kordagi käinud (äkki keegi otsib endale kingi?).
Osta ära!

Nägin täna unes jälle Eeva Talsit, mis oli järjekordne üliarmas unenägu, nii kauaks, kuni mind üles aeti. Nu ja siis ma mõtlesin, et see on raudselt mulle mingi sõnum. Hakkasin siis järjekordselt Eevat guugeldama, tema vana nime all (Eeva Lindal) ja siis juhuslikult leidsin ta ka genist üles. Hakkasin vaatama, et kas me oleme äkki juhuslikult omavahel kuidagi kaudu suguluses või mitte ning ma tegin ülilaheda avastuse. Nimelt leidsin, et Eeva on minu isapoolse vana-vana-vanaisa õe abikaasa vennapoja tütre abikaasa vennapoja tütar. Voh! Võiksin vabalt suguvõsa spiooniks hakata :D Trumbake nüüd mind üle!

Share:

6 kommentaari

  1. Mjäu, mina ei saa kahjuks Su lõpetamisele tulla. :( Mul samal päeval Tallinnas koolituse viimane päev, kus meile antakse pidulikult tunnistused üle ja kuigi juba haudusin vaikselt plaani, et ah, ma ei lähe isiklikult tunnistusele järgi, vaid las saadavad postiga, siis selgus, et me peame veel viimasel päeval 15 minutilise ettekande oma kogemusnõustamis praktikast ja koolitusest tegema. Sorry, dude!

    VastaKustuta
  2. Küll sa selle kuidagi teistmoodi korvad. Oleneb kui sõbralik ma kavatsen sinuga olla :D

    VastaKustuta
  3. Palju õnne sulle! Robertil on lõpuõhtu homme (17.06) kell 18 :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. No tõesti tore, mina saan veel kolmapäevani oodata..

      Kustuta
  4. Vastused
    1. Mulle endale need tegelikult tohutult meeldivad, kahju, et suured on :)

      Kustuta