Kuidas nii kõlbab?

Heii! Olen tagasi, täiesti olemas! Mul on blogi täiesti meeles, ükspäev üritasin isegi blogida, aga pea oli nii tühi ja hakkasin lõpuks täiesti lolli juttu kirjutama..Lisan nüüd väikse lõigu sellest....mõistke, kui jaburad on minu igapäevased mõtted: 
Miks on olemas selline asi nagu ''elu''? Miks me sünnime ja siis sureme? Miks me saame kõike teha mida me teeme? Kuidas ma praegu seda kirjutada saan, või kuidas ma mõelda oskan või kuidas see on võimalik, et me kõik hingame 24/7 tundi ööpäevas, seda tähelegi panemata? Kõik see on nii ajuvaba. Nagu mismõttes? Miks osad inimesed muretsevad või hoolivad nii väikestest asjadest mida silmaga ei näe (pean silmas mikroorganisme, molekule ja kõike sellist jama), kuigi kui nüüd mõelda, siis on olemas kehad, kohad, planeedid, universum, galaktika, veel galaktikaid, mida on muide minu teooria kohaselt miljerdeid...See on uskumatu, kui tühine on tühipaljas inimene kogu selle suuruse taga, põhiliselt meid nagu polekski. Ma olen alati mõelnud, et äkki on nii, et kõik mida me teeme või ütleme, on kunagi kellegi poolt ette määratud?........................
Kuhu selline asi sobib? Endalgi naljakas lugeda. Tegelikult ma ju lubasin eelmine kord, et räägin oma nädalavahetusest, aga kuna asjad kujunesid nii, et midagi märkimisväärset sellest kirjutada ei olegi, siis pean jätma selle sinnapaika ja kirjutama ainult värsketest asjadest.
See nädal on nagu unistuse esimene etapp...Kujutage ette, ainult neli koolipäeva, õppida on suhteliselt vähe, kõik tore ja veel toredam ja homme veel nädala lõpuni Tartusse, kus mind juba oodatakse (vist). Igatahes, tõotab tulla väga tore nädal (tänaseni pole midagi halba juhtunud, ega ei oota ka). 
Mu elu tiirleb viimasel ajal väga suures osas ootamisele..ootan teatud kuupäevi ja sündmusi.. Näiteks praegu ma ei suuda ära oodata homset, kui saan peale kooli joosta bussile, et minna Tartusse (PS. et 2 tundi Tartusse loksuda). 
Mul on veel üks asi mida ma tegelikult vägaväga ootan...(PS.järgmist nädalat), aga tegelikult seda ma hakkan ootama alles selle nädala lõpus, kui ma juba Paides tagasi olen...Lugu selline, et meie koolis on tulemas kontsert, kus esinevad Eva ja Villu Talsi!! Uskumatuuuuu (ma vist olen koolis enamasti ainuke, kes seda niiivõrd ootab....Curly Stringsi liikmed siiski).. Jah, ma olen hull nende järgi, tunnistan täitsa ausalt! Muig :P
Muide, head Esimest Aprilli teile! Kas teie tegite ka mõne aprilli-nalja? Mina, noh, ma vähemalt proovisin, aga kukkusin läbi...suht haledalt. Ma lihtsalt ei oska, aga peab tunnistama et ma hetkeks suutsin küll Kai veidi segadusse ajada. Kui nüüd natuke teistest rääkida, siis minagi sain täna ühe ''vapustava'' aprillinalja ohvriks... Sisenesin keemia klassi, kus oli juba minu klassiõde, ütles mulle: ''Linda, Sa oled nii peenike!'' ahahhh...ja sellele järgnes kohe ''APRILL!!'' Eksole hea nali! Minu arust küll :D
Täna oli/on võimatu õhtulehte või üldse mingit lehte lugeda....Aru ei saa mis on päris ja mis ei ole. Kui nüüd midagi näiteks tuua, siis tänane Kuma leht kirjutas, et nüüd on otsustatud, et riigigümnaasium tuleb Mäosse...Mäo on lihtsalt üks läbisõidetav koht, ja muidugi nii paljud seda jagavad ja kommenteerivad. Naljakas jälgida hihihiii. Aga näedsa, juba see päevakse läbi saabki, homme pole mittemingisuguseid totraid jutte ja nalju (vähemalt mitte niipalju).
Tegelikult mul on homseks ka pisikesed plaanid, kuidas, miks ja millal midagi teha, küll te neid ka lugeda saate (juhul kui kõik läheb plaanipäraselt). Ma nüüd otsustasin  et lähen pakkima. Olge mõnusad ja tehke oma päeva viimased naljad ära, et neid rohkem ei peaks kuulama.

Share:

2 kommentaari

  1. Kas oled märganud, et inimene sünnib siia maailma ilma hammasteta, juukseid kas pole või on äärmiselt vähe ja oma elu esimestel aastatel peab mähkusid kandma....siis vahepeal naudid elu ja oled nagu täitsa heal järjel ning siis vanaduses hakkavad hambad ära tulema, juuksed hõrenevad ja lõpuks saad ka mähkud uuesti alla...vot see on veider. Hingamist ja muid molekule, rakke ensüüme kontrollib inimese keha koostöös võimsa ajuga.

    PS. Minu tehtud nalja lõksu langesid Sa ka :P

    PS2. Su elu koosneb jah ootamisest...eriti tihti ootad Sa minu järgi Skypes...(a) Sorry for that! :)

    VastaKustuta
  2. PS. See Sinu tehtud nali ei olund naljakas :D
    Tihti ootan Sinu järgi....Oojaaa :D

    VastaKustuta